gratis verzending boven de 99 euro

Domestic Shipping Policy

Uw bestelling wordt naar het opgegeven adres verzonden volgens de verzendmethode die u heeft gekozen bij het afrekenen:
Methode
Geschatte leveringsdatum
Gratis levering
Ontvang het tussen 22. maart - 24. maart

Geen extra kosten bij leveringen in Europa.
Wij bieden ook gratis internationale verzending aan. Klik hier voor een volledige lijst van de landen waar wij naartoe verzenden.

Opgelet:

De hierboven vermelde levertijd is inclusief de productietijd en al onze pakketten zijn volledig verzekerd.

Verzending naar België of andere landen kan een paar dagen langer duren dan naar Nederland.
Alle douanekosten die van toepassing kunnen zijn op internationale verzendingen zijn ten laste van de klant. giftoyou heeft geen controle over deze kosten en is niet verantwoordelijk voor eventuele maatregelen die door douane- of bezorgdiensten worden genomen.

Adresgegevens

Houd er rekening mee, dat het de verantwoordelijkheid is van de klant om ons te voorzien van het juiste en volledige afleveradres.
Als het afleveradres anders is dan het factuuradres, dan dien je dit aan te geven zodra je de betaling gaat afronden.

Verzendbericht

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een verzendbericht via e-mail.
Deze e-mail zal u voorzien van de datum van verzending. Je kunt ook de status van je bestelling online bekijken door in te loggen op deVolg Jouw Bestelling pagina met jouw Ordernummer en gebruikte emailadres.

Opgelet:
De Trackingcode kun je alleen in de Verzendbevestiging vinden als je hebt gekozen voor Urgente Verzending.

Verwachte Levertijd

De verwachte leverdatum is gebaseerd op de geselecteerde verzendmethode. Leveringsdata zijn gebaseerd op werkdagen en daarbij worden weekenden en feestdagen niet meegerekend.
Houd er rekening mee dat speciale bestellingen een langere productietijd kunnen hebben.

Met aanvullende veiligheidsmaatregelen rond COVID-19 vervullen we alle bestellingen tijdig, met 95% van onze bestellingen die tijdig geleverd worden. Sommige leveringen kunnen vertraging oplopen en we stellen uw geduld gedurende deze tijd zeer op prijs.

Let op:
Als de bestelling niet binnen de verwachte levertijd is aangekomen, of als je nog vragen hebt met betrekking tot de verzending, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Shipment processing time

All orders are processed within [number of business days]

 

State whether or not shipments or deliveries occur on weekends or holidays. Communicate what the customer should expect if your company is experiencing a high volume of orders, and if they should expect any delays. Let them know how you will communicate these changes. 

Shipping rates and delivery estimates

Customize the following: Shipping charges for your order will be calculated and displayed at checkout.

 

Shipment method

Estimated delivery time

Shipment cost

FedEx Standard

3-5 business days

Free

FedEx Two Days

2 business days

$12.95

FedEx Overnight *

1-2 business days

$19.95

 

*Add any disclaimers related to shipping services you offer, shipping location limitations, and if delivery delays may occur.

Shipment to P.O. boxes or APO/FPO addresses

Add information about shipping to P.O. boxes or APO/FPO addresses here.

Shipment confirmation and order tracking

Let your customers know when they’ll receive a shipment confirmation and tracking number.

Customs, duties, and taxes

Customize the following: [Company Name] is not responsible for any customs and taxes applied to your order. All fees imposed during or after shipping are the responsibility of the customer (tariffs, taxes, etc.).

Damages

Customize the following: [Company Name] is not liable for any products damaged or lost during shipping. If you received your order damaged, please contact the shipment carrier or our support team directly to file a claim. Please save all packaging material and damaged goods before filing a claim.

International Shipping Policy

Add information on what countries you ship to outside your home country. 

Returns Policy

Add information whether or not you offer returns, how to start the return process, who is responsible for the cost of shipping a return, where they should send the return (note the carrier), and other details on what to expect when making a return or exchange. Include information on how long returns take to process and when customers can expect to see a full refund. 

For more information, email support [link] or our help center [link].

Sign up to our mailing list for 10% off your order