Bedankt dat u ervoor heeft gekozen deel uit te maken van onze gemeenschap bij dolohondje, door zaken te doen onder de naam dolophondje.groovekart.com (“dolophondje.groovekart.com”, “wij”, “ons” of “onze”). Wij doen er alles aan om uw persoonlijke gegevens en uw recht op privacy te beschermen. Als u vragen of opmerkingen heeft over ons beleid of onze praktijken met betrekking tot uw persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op via [email protected]
Wanneer u onze website dolophondje.groovekart.com bezoekt en gebruik maakt van onze diensten, vertrouwt u ons uw persoonlijke gegevens toe. Wij nemen uw privacy zeer serieus. In dit privacybeleid proberen wij u zo duidelijk mogelijk uit te leggen welke gegevens wij verzamelen, hoe wij deze gebruiken en welke rechten u in verband daarmee heeft. We hopen dat u de tijd neemt om het aandachtig door te lezen, want het is belangrijk. Als er voorwaarden in dit privacybeleid staan waarmee u het niet eens bent, stop dan met het gebruik van onze Sites en onze diensten.
Dit privacybeleid is van toepassing op alle informatie die wordt verzameld via onze website (zoals dolophondje.groovekart.com) en/of gerelateerde diensten, verkoop, marketing of evenementen (we noemen ze in dit privacybeleid gezamenlijk de "Diensten").
Lees dit privacybeleid zorgvuldig door, omdat het u zal helpen weloverwogen beslissingen te nemen over het delen van uw persoonlijke gegevens met ons.
1. WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WIJ?
Persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt
In het kort: Wij verzamelen persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt, zoals naam, adres, contactgegevens, wachtwoorden en beveiligingsgegevens, en betalingsinformatie.
Wij verzamelen persoonlijke informatie die u vrijwillig aan ons verstrekt wanneer u zich bij de Diensten registreert en interesse toont in het verkrijgen van informatie over ons of onze producten en diensten, wanneer u deelneemt aan activiteiten op de Diensten (zoals het plaatsen van berichten op onze online forums of het deelnemen aan wedstrijden, wedstrijden of weggeefacties) of anderszins contact met ons opneemt.
De persoonlijke informatie die wij verzamelen hangt af van de context van uw interacties met ons en de Diensten, de keuzes die u maakt en de producten en functies die u gebruikt. De persoonlijke informatie die wij verzamelen kan het volgende omvatten:
Betalingsgegevens. Wij verzamelen gegevens die nodig zijn om uw betaling te verwerken als u aankopen doet, zoals het nummer van uw betaalinstrument (zoals een creditcardnummer) en de beveiligingscode die aan uw betaalinstrument is gekoppeld. Alle betalingsgegevens worden opgeslagen door Stripe en PayPal. U kunt de link(s) naar hun privacybeleid hier vinden: https://stripe.com/privacy en https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/privacy-full
Alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt, moet waar, volledig en nauwkeurig zijn, en u moet ons op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke persoonlijke informatie.
Automatisch verzamelde informatie
We verzamelen automatisch bepaalde informatie wanneer u de Services bezoekt, gebruikt of navigeert. Deze informatie onthult niet uw specifieke identiteit (zoals uw naam of contactgegevens), maar kan apparaat- en gebruiksinformatie bevatten, zoals uw IP-adres, browser- en apparaatkenmerken, besturingssysteem, taalvoorkeuren, verwijzende URL's, apparaatnaam, land, locatie , informatie over hoe en wanneer u onze Diensten gebruikt en andere technische informatie. Deze informatie is in de eerste plaats nodig om de veiligheid en werking van onze Services te behouden, en voor onze interne analyse- en rapportagedoeleinden.
Zoals veel bedrijven verzamelen wij ook informatie via cookies en soortgelijke technologieën.
Informatie verzameld uit andere bronnen
Kortom: we kunnen beperkte gegevens verzamelen uit openbare databases, marketingpartners en andere externe bronnen.
We kunnen informatie over u verkrijgen uit andere bronnen, zoals openbare databases, gezamenlijke marketingpartners en ook van andere derde partijen. Voorbeelden van de informatie die wij uit andere bronnen ontvangen zijn: profielinformatie op sociale media; marketingleads en zoekresultaten en links, inclusief betaalde vermeldingen (zoals gesponsorde links). Wij zullen u binnen een redelijke termijn na het verkrijgen van de persoonsgegevens, maar uiterlijk binnen één maand, informeren over de bron van de informatie en het soort informatie dat wij over u hebben verzameld.
2. HOE GEBRUIKEN WIJ UW GEGEVENS?
Kort gezegd: wij verwerken uw gegevens voor doeleinden die zijn gebaseerd op legitieme zakelijke belangen, de uitvoering van ons contract met u, de naleving van onze wettelijke verplichtingen en/of uw toestemming.
We gebruiken persoonlijke informatie die via onze Diensten wordt verzameld voor een verscheidenheid aan zakelijke doeleinden die hieronder worden beschreven. Wij verwerken uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden op basis van onze legitieme zakelijke belangen, om met uw toestemming een contract met u aan te gaan of uit te voeren en/of om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. Bij elk hieronder vermeld doel geven wij aan op welke specifieke verwerkingsgronden wij ons beroepen.
We gebruiken de informatie die we verzamelen of ontvangen:
Om het aanmaken van een account en het aanmeldingsproces te vergemakkelijken.;Als u ervoor kiest om uw account bij ons te koppelen aan een account van een derde partij (zoals uw Google- of Facebook-account), gebruiken we de informatie die u ons hebt toegestaan om van die derden te verzamelen om het aanmaken van een account te vergemakkelijken en aanmeldingsproces voor de uitvoering van het contract.
Om u marketing- en promotionele communicatie te sturen. Wij en/of onze externe marketingpartners kunnen de persoonlijke informatie die u ons stuurt, gebruiken voor onze marketingdoeleinden, als dit in overeenstemming is met uw marketingvoorkeuren. U kunt zich op elk moment afmelden voor onze marketing-e-mails (zie "WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN" hieronder).
Om administratieve informatie naar u te verzenden. We kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken om u informatie over producten, diensten en nieuwe functies en/of informatie over wijzigingen in onze algemene voorwaarden en ons beleid te sturen.
Uw bestellingen uitvoeren en beheren. We kunnen uw gegevens gebruiken om uw bestellingen, betalingen, retourzendingen en uitwisselingen via de Services uit te voeren en te beheren
Om getuigenissen te plaatsen. We plaatsen getuigenissen over onze Diensten die persoonlijke informatie kunnen bevatten. Voordat we een getuigenis plaatsen, vragen we uw toestemming om uw naam en getuigenis te gebruiken. Als u uw getuigenis wilt bijwerken of verwijderen, neem dan contact met ons op via [email protected] en zorg ervoor dat u uw naam, locatie van de getuigenis en contactgegevens vermeldt.
Gerichte reclame aan u leveren. We kunnen uw informatie gebruiken om inhoud en advertenties te ontwikkelen en weer te geven (en samen te werken met derde partijen die dit doen) die zijn afgestemd op uw interesses en/of locatie en om de effectiviteit ervan te meten.
Beheer prijstrekkingen en wedstrijden. We kunnen uw gegevens gebruiken om prijstrekkingen en wedstrijden te beheren wanneer u ervoor kiest om aan wedstrijden deel te nemen.
Feedback aanvragen. We kunnen uw gegevens gebruiken om feedback te vragen en contact met u op te nemen over uw gebruik van onze Services
Om onze Services te beschermen. We kunnen uw gegevens gebruiken als onderdeel van onze inspanningen om onze Services veilig te houden (bijvoorbeeld voor fraudemonitoring en -preventie).
Om communicatie tussen gebruikers mogelijk te maken. We kunnen uw gegevens gebruiken om communicatie tussen gebruikers mogelijk te maken, met toestemming van elke gebruiker.
Om onze voorwaarden, bepalingen en beleid voor zakelijke doeleinden, juridische redenen en contractuele doeleinden af te dwingen.
Om te reageren op juridische verzoeken en om schade te voorkomen. Als we een dagvaarding of ander juridisch verzoek ontvangen, moeten we mogelijk de gegevens die we bewaren inspecteren om te bepalen hoe we moeten reageren.
Om gebruikersaccounts te beheren. We kunnen uw gegevens gebruiken om ons account te beheren en in goede staat te houden.
Om diensten aan de gebruiker te leveren. Wij kunnen uw gegevens gebruiken om u de gevraagde dienst te leveren.
Om te reageren op vragen van gebruikers/ondersteuning te bieden aan gebruikers. We kunnen uw gegevens gebruiken om op uw vragen te reageren en eventuele problemen met het gebruik van onze Diensten op te lossen.
Voor andere zakelijke doeleinden. We kunnen uw informatie gebruiken voor andere zakelijke doeleinden, zoals gegevensanalyse, het identificeren van gebruikstrends, het bepalen van de effectiviteit van onze promotiecampagnes en het evalueren en verbeteren van onze diensten, producten, marketing en uw ervaring. We kunnen deze informatie in geaggregeerde vorm gebruiken en opslaan. en geanonimiseerde vorm, zodat deze niet wordt geassocieerd met individuele eindgebruikers en geen persoonlijke informatie bevat. Wij zullen geen identificeerbare persoonlijke informatie gebruiken zonder uw toestemming.
3. WORDT UW INFORMATIE MET IEDEREEN GEDEELD?
Kort gezegd: we delen alleen informatie met uw toestemming, om te voldoen aan wetten, om u diensten te verlenen, om uw rechten te beschermen of om aan zakelijke verplichtingen te voldoen.
Wij kunnen gegevens verwerken of delen op basis van de volgende rechtsgrond:
Toestemming: Wij kunnen uw gegevens verwerken als u ons specifieke toestemming heeft gegeven om uw persoonlijke gegevens voor een specifiek doel te gebruiken
Gerechtvaardigde belangen: Wij kunnen uw gegevens verwerken wanneer dit redelijkerwijs noodzakelijk is om onze legitieme zakelijke belangen te verwezenlijken.
Uitvoering van een contract: Wanneer we een contract met u zijn aangegaan, kunnen we uw persoonlijke gegevens verwerken om aan de voorwaarden van ons contract te voldoen.
Wettelijke verplichtingen: We kunnen uw gegevens vrijgeven wanneer we daartoe wettelijk verplicht zijn om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving, verzoeken van de overheid, een gerechtelijke procedure, een gerechtelijk bevel of een juridisch proces, zoals als reactie op een gerechtelijk bevel of een dagvaarding ( inclusief als reactie op overheidsinstanties om te voldoen aan nationale veiligheids- of wetshandhavingsvereisten).
Vitale belangen: Wij kunnen uw gegevens vrijgeven wanneer wij van mening zijn dat dit nodig is om potentiële schendingen van ons beleid, vermoedelijke fraude, situaties die potentiële bedreigingen voor de veiligheid van personen en illegale activiteiten met zich meebrengen, te onderzoeken, te voorkomen of actie te ondernemen, of als bewijs in rechtszaken waarbij wij betrokken zijn.
Meer specifiek is het mogelijk dat we in de volgende situaties uw gegevens moeten verwerken of uw persoonlijke gegevens moeten delen:
Leveranciers, adviseurs en andere externe dienstverleners. We kunnen uw gegevens delen met externe leveranciers, dienstverleners, aannemers of agenten die diensten voor ons of namens ons uitvoeren en toegang tot dergelijke informatie nodig hebben om dat werk te doen. Voorbeelden hiervan zijn: betalingsverwerking, data-analyse, e-mailbezorging, hostingdiensten, klantenservice en marketinginspanningen. We kunnen geselecteerde derde partijen toestaan trackingtechnologie op de Services te gebruiken, waardoor ze gegevens kunnen verzamelen over hoe u in de loop van de tijd met de Services omgaat. Deze informatie kan onder andere worden gebruikt om gegevens te analyseren en bij te houden, de populariteit van bepaalde inhoud te bepalen en online-activiteiten beter te begrijpen. Tenzij beschreven in dit Beleid, delen, verkopen, verhuren of verhandelen wij uw gegevens niet met derden voor hun promotionele doeleinden.
Zakelijke overdrachten. We kunnen uw gegevens delen of overdragen in verband met of tijdens onderhandelingen over een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van alle of een deel van ons bedrijf aan een ander bedrijf.
Externe adverteerders. We kunnen externe advertentiebedrijven gebruiken om advertenties weer te geven wanneer u de Services bezoekt. Deze bedrijven kunnen informatie over uw bezoeken aan onze website(s) en andere websites die zijn opgenomen in webcookies en andere trackingtechnologieën gebruiken om advertenties weer te geven over goederen en diensten die voor u interessant zijn.
Filialen. We kunnen uw informatie delen met onze gelieerde ondernemingen, in welk geval we van deze gelieerde ondernemingen eisen dat zij dit privacybeleid naleven. Gelieerde ondernemingen omvatten ons moederbedrijf en eventuele dochterondernemingen, joint venture-partners of andere bedrijven die wij controleren of die onder gemeenschappelijke controle van ons staan.
Zakenpartners. Wij kunnen uw gegevens delen met onze zakenpartners om u bepaalde producten, diensten of promoties aan te bieden.
4. MET WIE WORDEN UW INFORMATIE GEDEELD?
In het kort: Wij delen alleen informatie met de volgende derden.
Wij delen en maken uw gegevens alleen bekend met de volgende derde partijen. We hebben elke partij gecategoriseerd, zodat u gemakkelijk het doel van onze gegevensverzamelings- en verwerkingspraktijken kunt begrijpen. Als wij uw gegevens hebben verwerkt op basis van uw toestemming en u wilt uw toestemming intrekken, neem dan contact met ons op.
Adverteren, direct marketing en leadgeneratie Bing-advertenties Google AdSense en Facebook Audience Network
Contentoptimalisatie Google Site Search
Gegevensback-up en beveiligingGroogle Drive Backup Amazon Backup, LPGC Backup, Dropbox Backup en Digital Ocean
Functionaliteit en infrastructuuroptimalisatie Google App Engine Google Cloud Storage, Amazon Web Services en DigitalOcean
Factuur en facturering PayPal Stripe, PaykickStart, Groovesell, GroovePages en Authorize.net
Retargetingplatforms Facebook Custom Audience Facebook-remarketing, Google Ads-remarketing en Google Analytics-remarketing
Delen en adverteren op sociale media Facebook-advertenties en sociale plug-ins van Facebook
Registratie en authenticatie van gebruikersaccounts Facebook Login en Google Sign-In
Gebruikersreacties en forums Facebook-reacties
Web- en mobiele analyse Google Analytics en Google Tag Manager
Websitehosting Google Cloud en GrooveKart
Websiteprestaties monitoren Google-snelheid
5. GEBRUIKEN WIJ COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEËN?
Kort gezegd: we kunnen cookies en andere trackingtechnologieën gebruiken om uw informatie te verzamelen en op te slaan.
We kunnen cookies en soortgelijke trackingtechnologieën (zoals webbakens en pixels) gebruiken om toegang te krijgen tot informatie of deze op te slaan. Specifieke informatie over hoe wij dergelijke technologieën gebruiken en hoe u bepaalde cookies kunt weigeren, vindt u in ons Cookiebeleid.
6. GEBRUIKEN WIJ GOOGLE MAPS?
Kortom: Ja, wij gebruiken Google Maps om een betere service te kunnen bieden.
Deze website, mobiele applicatie of Facebook-applicatie maakt gebruik van Google Maps API's. U kunt de Servicevoorwaarden van Google Maps API's hier vinden. Raadpleeg deze link voor een beter begrip van het privacybeleid van Google
Door onze Maps API-implementatie te gebruiken, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de Servicevoorwaarden van Google.
7. WORDT UW INFORMATIE INTERNATIONAAL OVERGEDRAGEN?
Kort gezegd: we kunnen uw gegevens overdragen, opslaan en verwerken in andere landen dan uw eigen land.
Onze servers bevinden zich in de Verenigde Staten. Als u onze Diensten bezoekt van buiten de Verenigde Staten, houd er dan rekening mee dat uw gegevens kunnen worden overgedragen naar, opgeslagen en verwerkt door ons in onze faciliteiten en door derden met wie wij uw persoonlijke gegevens kunnen delen (zie "ZULLEN UW INFORMATIE MET IEDEREEN GEDEELD?" hierboven), in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en andere landen.
Als u woonachtig bent in de Europese Economische Ruimte, is het mogelijk dat deze landen geen wetten inzake gegevensbescherming of andere wetten hebben die zo uitgebreid zijn als die in uw land. We zullen echter alle noodzakelijke maatregelen nemen om uw persoonlijke gegevens te beschermen in overeenstemming met dit privacybeleid en de toepasselijke wetgeving.
8. WAT IS ONS STANDPUNT OVER WEBSITES VAN DERDEN?
Kort gezegd: wij zijn niet verantwoordelijk voor de veiligheid van informatie die u deelt met externe providers die adverteren, maar niet zijn aangesloten bij, onze websites.
De Diensten kunnen advertenties bevatten van derden die niet aan ons zijn gelieerd en die kunnen linken naar andere websites, online diensten of mobiele applicaties. Wij kunnen de veiligheid en privacy van de gegevens die u aan derden verstrekt niet garanderen. Gegevens verzameld door derden vallen niet onder dit privacybeleid. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud of privacy- en beveiligingspraktijken en het beleid van derden, inclusief andere websites, diensten of applicaties die mogelijk zijn gelinkt naar of van de Diensten. U dient het beleid van dergelijke derde partijen te raadplegen en rechtstreeks contact met hen op te nemen om op uw vragen te reageren.
9. HOE LANG BEWAREN WE UW GEGEVENS?
In het kort: we bewaren uw gegevens zo lang als nodig is om de hierin beschreven doeleinden te vervullen, tenzij anders vereist door de wet.
We bewaren uw persoonlijke gegevens alleen zo lang als nodig is voor de doeleinden uiteengezet in dit privacybeleid, tenzij een langere bewaartermijn vereist of toegestaan is door de wet (zoals belasting-, boekhoudkundige of andere wettelijke vereisten). Geen enkel doel in dit beleid vereist dat wij uw persoonlijke gegevens langer dan twee jaar na de beëindiging van het gebruikersaccount bewaren.
Wanneer we geen lopende legitieme zakelijke noodzaak hebben om uw persoonlijke gegevens te verwerken, zullen we deze verwijderen of anonimiseren, of, als dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat uw persoonlijke gegevens zijn opgeslagen in back-uparchieven), zullen we deze veilig opslaan uw persoonlijke gegevens en isoleer deze van verdere verwerking totdat verwijdering mogelijk is.
10. HOE BEWAREN WE UW INFORMATIE VEILIG?
Kortom: Wij streven ernaar uw persoonlijke gegevens te beschermen door middel van een systeem van organisatorische en technische beveiligingsmaatregelen.
We hebben passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen geïmplementeerd om de veiligheid van alle persoonlijke informatie die we verwerken te beschermen. Houd er echter ook rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat het internet zelf 100% veilig is. Hoewel we ons best zullen doen om uw persoonlijke gegevens te beschermen, is de overdracht van persoonlijke gegevens van en naar onze Services op eigen risico. U mag alleen toegang krijgen tot de diensten binnen een beveiligde omgeving.
11. VERZAMELEN WE INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?
Kortom: we vragen niet bewust om gegevens van of verkopen aan kinderen jonger dan 18 jaar.
Door de Services te gebruiken, verklaart u dat u ten minste 18 jaar oud bent of dat u de ouder of voogd bent van een dergelijke minderjarige en dat u instemt met het gebruik van de Services door een dergelijke minderjarige. Als we vernemen dat persoonlijke gegevens van gebruikers jonger dan 18 jaar zijn verzameld, zullen we het account deactiveren en redelijke maatregelen nemen om dergelijke gegevens onmiddellijk uit onze administratie te verwijderen. Als u op de hoogte bent van gegevens die we hebben verzameld van kinderen jonger dan 18 jaar, neem dan contact met ons op via [email protected]
12. WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?
Kort gezegd: in sommige regio's, zoals de Europese Economische Ruimte, hebt u rechten waardoor u meer toegang tot en controle over uw persoonlijke gegevens heeft. U kunt uw account op elk gewenst moment bekijken, wijzigen of beëindigen.
In sommige regio's (zoals de Europese Economische Ruimte) hebt u bepaalde rechten onder de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Deze kunnen het recht omvatten (i) om toegang te vragen en een kopie te verkrijgen van uw persoonlijke gegevens, (ii) om rectificatie of verwijdering te verzoeken; (iii) om de verwerking van uw persoonlijke gegevens te beperken; en (iv) indien van toepassing, op gegevensportabiliteit. In bepaalde omstandigheden heeft u mogelijk ook het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens. Om een dergelijk verzoek in te dienen, kunt u de onderstaande contactgegevens gebruiken. Wij zullen elk verzoek in overweging nemen en ernaar handelen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.
Als wij afhankelijk zijn van uw toestemming om uw persoonlijke gegevens te verwerken, heeft u het recht om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken. Houd er echter rekening mee dat dit geen invloed heeft op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking ervan.
Als u woonachtig bent in de Europese Economische Ruimte en u denkt dat wij uw persoonlijke gegevens onrechtmatig verwerken, heeft u ook het recht om een klacht in te dienen bij uw lokale toezichthoudende autoriteit voor gegevensbescherming. U kunt hun contactgegevens hier vinden: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm
Accountinformatie
Log in op uw accountinstellingen en update uw gebruikersaccount.
Op uw verzoek om uw account te beëindigen, zullen wij uw account en informatie uit onze actieve databases deactiveren of verwijderen. Sommige informatie kan echter in onze bestanden worden bewaard om fraude te voorkomen, problemen op te lossen, te helpen bij eventuele onderzoeken, onze gebruiksvoorwaarden af te dwingen en/of te voldoen aan wettelijke vereisten.
De meeste webbrowsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren. Als u dat wilt, kunt u er meestal voor kiezen om uw browser zo in te stellen dat cookies worden verwijderd en cookies worden geweigerd. Als u ervoor kiest cookies te verwijderen of cookies te weigeren, kan dit van invloed zijn op bepaalde functies of diensten van onze Diensten.
Afmelden voor e-mailmarketing:
U kunt zich op elk moment afmelden voor onze marketing-e-maillijst door op de afmeldlink te klikken in de e-mails die wij verzenden of door contact met ons op te nemen via de onderstaande gegevens. U wordt dan verwijderd van de marketing-e-maillijst. We moeten u echter nog steeds servicegerelateerde e-mails sturen die nodig zijn voor het beheer en gebruik van uw account. Als u zich anderszins wilt afmelden, kunt u:
Noteer uw voorkeuren wanneer u een account bij de site registreert.
13. GEGEVENSBREUK
14. BEDIENINGSELEMENTEN VOOR NIET-TRACK-FUNCTIES
De meeste webbrowsers en sommige mobiele besturingssystemen en mobiele applicaties bevatten een Do-Not-Track (“DNT”)-functie of -instelling die u kunt activeren om uw privacyvoorkeur kenbaar te maken en niet te willen dat gegevens over uw online browse-activiteiten worden gecontroleerd en verzameld. Er is nog geen uniforme technologiestandaard voor het herkennen en implementeren van DNT-signalen afgerond. Als zodanig reageren we momenteel niet op DNT-browsersignalen of enig ander mechanisme dat automatisch uw keuze communiceert om niet online gevolgd te worden. Als er een standaard voor online tracking wordt aangenomen die we in de toekomst moeten volgen, zullen we u over die praktijk informeren in een herziene versie van dit privacybeleid
15. HEBBEN INWONERS VAN CALIFORNIË SPECIFIEKE PRIVACYRECHTEN?
Kortom: Ja, als u inwoner bent van Californië, krijgt u specifieke rechten met betrekking tot toegang tot uw persoonlijke gegevens.
California Civil Code Section 1798.83, ook bekend als de ‘Shine The Light’-wet, staat onze gebruikers die inwoners van Californië zijn toe om eenmaal per jaar kosteloos informatie over categorieën van persoonlijke informatie (indien van toepassing) bij ons op te vragen en te verkrijgen. bekendgemaakt aan derden voor direct marketingdoeleinden en de namen en adressen van alle derden waarmee we persoonlijke informatie hebben gedeeld in het onmiddellijk voorafgaande kalenderjaar. Als u een inwoner van Californië bent en een dergelijk verzoek wilt indienen, kunt u uw verzoek schriftelijk bij ons indienen via de onderstaande contactgegevens.
Als u jonger bent dan 18 jaar, in Californië woont en een geregistreerd account bij de Services hebt, heeft u het recht om verwijdering van ongewenste gegevens aan te vragen die u openbaar op de Services plaatst. Als u verwijdering van dergelijke gegevens wilt aanvragen, neemt u contact met ons op via de onderstaande contactgegevens. Vermeld daarbij het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld en een verklaring dat u in Californië woont. We zullen ervoor zorgen dat de gegevens niet openbaar worden weergegeven op de Services, maar houd er rekening mee dat de gegevens mogelijk niet volledig of volledig uit onze systemen worden verwijderd.
16. MAKEN WIJ UPDATEN AAN DIT BELEID?
Kortom: Ja, we zullen dit beleid indien nodig bijwerken om aan de relevante wetgeving te blijven voldoen.
17. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DIT BELEID?
Als u vragen of opmerkingen heeft over dit beleid, kunt u ons een e-mail sturen op support@dolophondjescomof per post naar:
Dol op hondjes
Provinciale Baan 39
9200 Baasrode
Thank you for choosing to be part of our community at dolophondje, doing business as dolophondje.groovekart.com (“dolophondje.groovekart.com”, “we”, “us”, or “our”). We are committed to protecting your personal information and your right to privacy. If you have any questions or concerns about our policy, or our practices with regards to your personal information, please contact us at [email protected]
When you visit our website dolophondje.groovekart.com and use our services, you trust us with your personal information. We take your privacy very seriously. In this privacy policy, we seek to explain to you in the clearest way possible what information we collect, how we use it and what rights you have in relation to it. We hope you take some time to read through it carefully, as it is important. If there are any terms in this privacy policythat you do not agree with, please discontinue use of our Sites and our services.
This privacy policy applies to all information collected through our website (such as dolophondje.groovekart.com), and/or any related services, sales, marketing or events (we refer to them collectively in this privacy policy as the "Services").
Please read this privacy policy carefully as it will help you make informed decisions about sharing your personal information with us.
Personal information you disclose to us
In Short: We collect personal information that you provide to us such as name, address, contact information, passwords and security data, and payment information.
We collect personal information that you voluntarily provide to us when registering at the Services expressing an interest in obtaining information about us or our products and services, when participating in activities on the Services (such as posting messages in our online forums or entering competitions, contests or giveaways) or otherwise contacting us.
The personal information that we collect depends on the context of your interactions with us and the Services, the choices you make and the products and features you use. The personal information we collect can include the following:
Credentials. We collect passwords, password hints, and similar security information used for authentication and account access.
Payment Data.We collect data necessary to process your payment if you make purchases, such as your payment instrument number (such as a credit card number), and the security code associated with your payment instrument. All payment data is stored by Stripe and PayPal. You may find their privacy policy link(s) here: https://stripe.com/privacy and https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/privacy-full
All personal information that you provide to us must be true, complete and accurate, and you must notify us of any changes to such personal information.
Information automatically collected
In Short: Some information – such as IP address and/or browser and device characteristics – is collected automatically when you visit our Services
We automatically collect certain information when you visit, use or navigate the Services. This information does not reveal your specific identity (like your name or contact information) but may include device and usage information, such as your IP address, browser and device characteristics, operating system, language preferences, referring URLs, device name, country, location, information about how and when you use our Services and other technical information. This information is primarily needed to maintain the security and operation of our Services, and for our internal analytics and reporting purposes.
Like many businesses, we also collect information through cookies and similar technologies.
Information collected from other sources
In Short: We may collect limited data from public databases, marketing partners,and other outside sources.
We may obtain information about you from other sources, such as public databases, joint marketing partners, as well as from other third parties. Examples of the information we receive from other sources include: social media profile information; marketing leads and search results and links, including paid listings (such as sponsored links). We will inform you about the source of information and the type of information we have collected about you within a reasonable period after obtaining the personal data, but at the latest within one month.
In Short:We process your information for purposes based on legitimate business interests, the fulfillment of our contract with you, compliance with our legal obligations, and/or your consent.
We use personal information collected via our Services for a variety of business purposes described below. We process your personal information for these purposes in reliance on our legitimate business interests, in order to enter into or perform a contract with you, with your consent, and/or for compliance with our legal obligations. We indicate the specific processing grounds we rely on next to each purpose listed below.
We use the information we collect or receive:
To facilitate account creation and logon process.;If you choose to link your account with us to a third party account (such as your Google or Facebook account), we use the information you allowed us to collect from those third parties to facilitate account creation and logon process for the performance of the contract.
To send you marketing and promotional communications.We and/or our third party marketing partners may use the personal information you send to us for our marketing purposes, if this is in accordance with your marketing preferences. You can opt-out of our marketing emails at any time (see the "WHAT ARE YOUR PRIVACY RIGHTS" below).
To send administrative information to you.We may use your personal information to send you product, service and new feature information and/or information about changes to our terms, conditions, and policies.
Fulfill and manage your orders.We may use your information to fulfill and manage your orders, payments, returns, and exchanges made through the Services
To post testimonials.We post testimonials on our Services that may contain personal information. Prior to posting a testimonial, we will obtain your consent to use your name and testimonial. If you wish to update, or delete your testimonial, please contact us at [email protected] and be sure to include your name, testimonial location, and contact information.
Deliver targeted advertising to you. We may use your information to develop and display content and advertising (and work with third parties who do so) tailored to your interests and/or location and to measure its effectiveness.
Administer prize draws and competitions. We may use your information to administer prize draws and competitions when you elect to participate in competitions.
Request Feedback.We may use your information to request feedback and to contact you about your use of our Services
To protect our Services.We may use your information as part of our efforts to keep our Services safe and secure (for example, for fraud monitoring and prevention).
To enable user-to-user communications. We may use your information in order to enable user-to-user communications with each user\'s consent.
To enforce our terms, conditions and policies for Business Purposes, Legal Reasons and Contractual.
To respond to legal requests and prevent harm. If we receive a subpoena or other legal request, we may need to inspect the data we hold to determine how to respond.
To manage user accounts. We may use your information for the purposes of managing our account and keeping it in working order.
To deliver services to the user. We may use your information to provide you with the requested service.
To respond to user inquiries/offer support to users. We may use your information to respond to your inquiries and solve any potential issues you might have with the use of our Services.
For other Business Purposes. We may use your information for other Business Purposes, such as data analysis, identifying usage trends, determining the effectiveness of our promotional campaigns and to evaluate and improve our Services, products, marketing and your experience.We may use and store this information in aggregated and anonymized form so that it is not associated with individual end users and does not include personal information. We will not use identifiable personal information without your consent.
In Short: We only share information with your consent, to comply with laws, to provide you with services, to protect your rights, or to fulfill business obligations.
We may process or share data based on the following legal basis:
Consent: We may process your data if you have given us specific consent to use your personal information in a specific purpose
Legitimate Interests: We may process your data when it is reasonably necessary to achieve our legitimate business interests.
Performance of a Contract: Where we have entered into a contract with you, we may process your personal information to fulfill the terms of our contract.
Legal Obligations: We may disclose your information where we are legally required to do so in order to comply with applicable law, governmental requests, a judicial proceeding, court order, or legal process, such as in response to a court order or a subpoena (including in response to public authorities to meet national security or law enforcement requirements).
Vital Interests: We may disclose your information where we believe it is necessary to investigate, prevent, or take action regarding potential violations of our policies, suspected fraud, situations involving potential threats to the safety of any person and illegal activities, or as evidence in litigation in which we are involved.
More specifically, we may need to process your data or share your personal information in the following situations:
Vendors, Consultants and Other Third-Party Service Providers. We may share your data with third party vendors, service providers, contractors or agents who perform services for us or on our behalf and require access to such information to do that work. Examples include: payment processing, data analysis, email delivery, hosting services, customer service and marketing efforts. We may allow selected third parties to use tracking technology on the Services, which will enable them to collect data about how you interact with the Services over time. This information may be used to, among other things, analyze and track data, determine the popularity of certain content and better understand online activity. Unless described in this Policy, we do not share, sell, rent or trade any of your information with third parties for their promotional purposes.
Business Transfers. We may share or transfer your information in connection with, or during negotiations of, any merger, sale of company assets, financing, or acquisition of all or a portion of our business to another company.
Third-Party Advertisers.We may use third-party advertising companies to serve ads when you visit the Services. These companies may use information about your visits to our Website(s) and other websites that are contained in web cookies and other tracking technologies in order to provide advertisements about goods and services of interest to you.
Affiliates. We may share your information with our affiliates, in which case we will require those affiliates to honor this privacy policy Affiliates include our parent company and any subsidiaries, joint venture partners or other companies that we control or that are under common control with us.
Business Partners.We may share your information with our business partners to offer you certain products, services or promotions.
In Short: We only share information with the following third parties.
We only share and disclose your information with the following third parties. We have categorized each party so that you may be easily understand the purpose of our data collection and processing practices. If we have processed your data based on your consent and you wish to revoke your consent, please contact us.
Advertising, Direct Marketing, and Lead Generation Bing Ads Google AdSense,and Facebook Audience Network
Affiliate Marketing Programs Amazon Affiliation JVZoo, PaykickStart,GrooveSell, GroovePages, and Mikefilsaime.com
Content Optimization Google Site Search
Data Backup and SecurityGroogle Drive Backup Amazon Backup, LPGC Backup, Dropbox Backup, and Digital Ocean
Functionality and Infrastructure Optimization Google App Engine Google Cloud Storage, Amazon Web Services, and DigitalOcean
Invoice and Billing PayPal Stripe, PaykickStart, Groovesell, GroovePages,and authorize.net
Retargeting Platforms Facebook Custom Audience Facebook Remarketing, Google Ads Remarketing,and Google Analytics Remarketing
Social Media Sharing and Advertising Facebook advertising and Facebook social plugins
User Account Registration and Authentication Facebook Login and Google Sign-In
User Commenting and Forums Facebook Comments
Web and Mobile Analytics Google Analytics and Google Tag Manager
Website Hosting Google Cloud and GrooveKart
Website Performance Monitoring Google Speed
In Short: We may use cookies and other tracking technologies to collect and store your information.
We may use cookies and similar tracking technologies (like web beacons and pixels) to access or store information. Specific information about how we use such technologies and how you can refuse certain cookies is set out in our Cookie Policy.
In Short: Yes, we use Google Maps for the purpose of providing better service.
This website, mobile application, or Facebook application uses Google Maps APIs. You may find the Google Maps APIs Terms of Service here. To better understand Google’s Privacy Policy, please refer to this link
By using our Maps API Implementation, you agree to be bound by Google’s Terms of Service.
In Short: We may transfer, store, and process your information in countries other than your own.
Our servers are located in United States. If you are accessing our Services from outside United States, please be aware that your information may be transferred to, stored, and processed by us in our facilities and by those third parties with whom we may share your personal information (see "WILL YOUR INFORMATION BE SHARED WITH ANYONE?" above), in United States, United Kingdom, and other countries.
If you are a resident in the European Economic Area, then these countries may not have data protection or other laws as comprehensive as those in your country. We will however take all necessary measures to protect your personal information in accordance with this privacy policy and applicable law.
In Short: We are not responsible for the safety of any information that you share with third-party providers who advertise, but are not affiliated with, our websites.
The Services may contain advertisements from third parties that are not affiliated with us and which may link to other websites, online services or mobile applications. We cannot guarantee the safety and privacy of data you provide to any third parties. Any data collected by third parties is not covered by this privacy policy. We are not responsible for the content or privacy and security practices and policies of any third parties, including other websites, services or applications that may be linked to or from the Services. You should review the policies of such third parties and contact them directly to respond to your questions.
In Short: We keep your information for as long as necessary to fulfill the purposes outlined in this unless otherwise required by law.
We will only keep your personal information for as long as it is necessary for the purposes set out in this privacy policy, unless a longer retention period is required or permitted by law (such as tax, accounting or other legal requirements). No purpose in this policy will require us keeping your personal information for longer than 2 years past the termination of the user\'s account.
When we have no ongoing legitimate business need to process your personal information, we will either delete or anonymize it, or, if this is not possible (for example, because your personal information has been stored in backup archives), then we will securely store your personal information and isolate it from any further processing until deletion is possible.
In Short: We aim to protect your personal information through a system of organizational and technical security measures.
We have implemented appropriate technical and organizational security measures designed to protect the security of any personal information we process. However, please also remember that we cannot guarantee that the internet itself is 100% secure. Although we will do our best to protect your personal information, transmission of personal information to and from our Services is at your own risk. You should only access the services within a secure environment.
In Short: We do not knowingly solicit data from or market to children under 18 years of age.
By using the Services, you represent that you are at least 18 or that you are the parent or guardian of such a minor and consent to such minor dependent’s use of the Services. If we learn that personal information from users less than 18 years of age has been collected, we will deactivate the account and take reasonable measures to promptly delete such data from our records. If you become aware of any data we have collected from children under age 18, please contact us at [email protected]
In Short: In some regions, such as the European Economic Area, you have rights that allow you greater access to and control over your personal information. You may review, change, or terminate your account at any time.
In some regions (like the European Economic Area), you have certain rights under applicable data protection laws. These may include the right (i) to request access and obtain a copy of your personal information, (ii) to request rectification or erasure; (iii) to restrict the processing of your personal information; and (iv) if applicable, to data portability. In certain circumstances, you may also have the right to object to the processing of your personal information. To make such a request, please use the contact details provided below. We will consider and act upon any request in accordance with applicable data protection laws.
If we are relying on your consent to process your personal information, you have the right to withdraw your consent at any time. Please note however that this will not affect the lawfulness of the processing before its withdrawal.
If you are resident in the European Economic Area and you believe we are unlawfully processing your personal information, you also have the right to complain to your local data protection supervisory authority. You can find their contact details here: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
If you would at any time like to review or change the information in your account or terminate your account, you can:
Log into your account settings and update your user account.
Upon your request to terminate your account, we will deactivate or delete your account and information from our active databases. However, some information may be retained in our files to prevent fraud, troubleshoot problems, assist with any investigations, enforce our Terms of Use and/or comply with legal requirements.
Cookies and similar technologies:
Most Web browsers are set to accept cookies by default. If you prefer, you can usually choose to set your browser to remove cookies and to reject cookies. If you choose to remove cookies or reject cookies, this could affect certain features or services of our Services.
Opting out of email marketing:
You can unsubscribe from our marketing email list at any time by clicking on the unsubscribe link in the emails that we send or by contacting us using the details provided below. You will then be removed from the marketing email list – however, we will still need to send you service-related emails that are necessary for the administration and use of your account. To otherwise opt-out, you may:
Note your preferences when you register an account with the site.
A privacy breach occurs when there is unauthorized access to or collection, use, disclosure or disposal of personal information. You will be notified about data breaches when dolophondje believes you are likely to be at risk of serious harm. For example, a data breach may be likely to result in serious financial harm or harm to your mental or physical well-being. In the event that dolophondje becomes aware of a security breach which has resulted or may result in unauthorized access, use or disclosure of personal information dolophondje will promptly investigate the matter and notify the applicable Supervisory Authority not later than 72 hours after having become aware of it, unless the personal data breach is unlikely to result in a risk to the rights and freedoms of natural persons.
Most web browsers and some mobile operating systems and mobile applications include a Do-Not-Track (“DNT”) feature or setting you can activate to signal your privacy preference not to have data about your online browsing activities monitored and collected. No uniform technology standard for recognizing and implementing DNT signals has been finalized. As such, we do not currently respond to DNT browser signals or any other mechanism that automatically communicates your choice not to be tracked online. If a standard for online tracking is adopted that we must follow in the future, we will inform you about that practice in a revised version of this privacy policy
In Short: Yes, if you are a resident of California, you are granted specific rights regarding access to your personal information.
California Civil Code Section 1798.83, also known as the “Shine The Light” law, permits our users who are California residents to request and obtain from us, once a year and free of charge, information about categories of personal information (if any) we disclosed to third parties for direct marketing purposes and the names and addresses of all third parties with which we shared personal information in the immediately preceding calendar year. If you are a California resident and would like to make such a request, please submit your request in writing to us using the contact information provided below.
If you are under 18 years of age, reside in California, and have a registered account with the Services, you have the right to request removal of unwanted data that you publicly post on the Services. To request removal of such data, please contact us using the contact information provided below, and include the email address associated with your account and a statement that you reside in California. We will make sure the data is not publicly displayed on the Services, but please be aware that the data may not be completely or comprehensively removed from our systems.
In Short: Yes, we will update this policy as necessary to stay compliant with relevant laws.
We may update this privacy policy from time to time. The updated version will be indicated by an updated “Revised” date and the updated version will be effective as soon as it is accessible. If we make material changes to this privacy policy, we may notify you either by prominently posting a notice of such changes or by directly sending you a notification. We encourage you to review this privacy policy frequently to be informed of how we are protecting your information.
If you have questions or comments about this policy, you may email us at [email protected] or by post to:
dolophondje
State & City of dolophondje